Here we go! - Reisverslag uit Klazienaveen, Nederland van Ellis Veer - WaarBenJij.nu Here we go! - Reisverslag uit Klazienaveen, Nederland van Ellis Veer - WaarBenJij.nu

Here we go!

Door: Rene en Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

20 April 2013 | Nederland, Klazienaveen

Hallo allemaal!

Nog een dikke week en dan is het zover. Dan gaan we 1 van onze andere grote dromen werkelijkheid laten worden. Wij gaan op reis, op wereldreis wel te verstaan. En we gaan niet alleen met zijn 2en...ik ben nu 20 weken zwanger en onze kruimel mag gelijk gaan beleven dat papa en mama erg reislustig zijn. We hebben er niet lang over hoeven nadenken, allebei hadden we nog een droom om nog iets van de wereld te zien. Ons motto was en is: Wish it, dream it en vooral DO IT! Rene heeft vroeger op de grote vaart gezeten en heeft toen al veel van de wereld gezien. Ik heb de mogelijkheid gehad om mede dankzij mijn werk in diverse landen te mogen/kunnen werken en daarnaast nog mogen reizen door het prachtige afrikaanse land. We hebben nu voor landen gekozen waar we beide nog niet zijn geweest of 1 van beide niet. We beginnen in Japan, Tokyo en reizen daarna door naar Australie, Nieuw Zeeland, Fiji, Amerika en Canada. In de meeste landen zullen we per camper reizen en een aantal malen verblijven we in een hotel. Vorige week hebben we van het ziekenhuis het fiat gekregen om te mogen vliegen met onze kruimel.
Wij zullen proberen om ons leven en al onze belevenissen bij te houden op deze weblog. lijkt het jullie leuk om dit te blijven volgen schrijf je dan nu in op onze mailinglijst.
Nu nog de laatste voorbereidingen en we zijn er klaar voor.

• 20 April 2013 - 17:20

Roos Weerts-Steverink:

Super leuk zo'n reis..... Doe je wel een beetje voorzichtig met dat kleine kruimeltje van je......

• 20 April 2013 - 19:49

Bert Schut:

Ellis en René wat schitterend om deze droom te realiseren. Uit mijn praktijk herinner ik me ook een stel, hij HTS-er en zij verpleegster (die had je toen nog), die na een wereldreis van een jaar voorgoed naar Nieuw Zeeland zijn geëmigreerd. Daar hebben ze een gezin gesticht. Ze verkozen de primitievere omgeving daar met de prachtige natuur boven het welvarende overgereguleerde Nederland. Heel veel plezier en kom gezond weer terug!